Sayın Katılımcılar;
 14. Uluslararası MEB Robot Yarışması Uygulama Kılavuzu 33. maddesinde belirtildiği üzere yarışmanın robot ve kura kayıt işlemleri yarışmaların başlamasından bir gün önce 12 Haziran 2022 tarihinde Şanlıurfa GAP Arena Spor Salonunda 09:00 ile 17:00 saatleri arasında yapılacaktır.
  • Kura kaydı esnasında yarışmacı ekipler robotlarını/projelerini yanlarında bulunduracaktır.
  • Kurum adına tek bir danışman kura kaydı yaptırabilir.
  • Kayıtların tamamlanmasından sonra kategorilerin özelliklerine göre yarışma kura çekimleri yapılacaktır.
  • Kayıtlar esnasında robotların üzerine karekodlu bir etiket yapıştırılarak fotoğraflanacak ve bu fotoğraflar yarışmalar esnasında hakemlerin robotları kontrol edebilmesi için kayıt altına alınacaktır.
Kura Kaydı Esnasında Teslim Edilecek Robot Belgesi
  • Her bir robot için “Başvuru Formu (Robot Raporu EK-5)” nun onaylı ve ıslak imzalı nüshası.
Kura Kaydı Esnasında Teslim Edilecek Katılımcı Belgeleri
  • Veli İzin Belgesi ve Taahhütname (EK-2 ve EK-3)” ve “Aydınlatma Metni ve Açık Rıza Onayı Belgesi (EK-7)” nin ıslak imzalı nüshası,
  • Serbest Proje Kategorisi başvurularına özel olarak “Bilimsel Etik ve Proje Katkı Beyanı Formu (EK-1)” nun ıslak imzalı nüshası,
  • Bilim Sanat Merkezleri başvurularına özel olarak “Okul Kurum Feragat Sözleşmesi (EK-4)” nin ıslak imzalı nüshası
teslim edilecektir.
Kura Kaydı Esnasında Teslim Alınacak Katılımcı Belgeleri
  • Fotoğraflı ve karekodlu yarışmacı yaka kartı.
  • Katılım Belgesi (Dijital olarak https:\\robot.meb.gov.tr adresinden alınabilecektir.)
 
Not: Tüm yarışmacı ve danışmanlar yaka kartlarını yarışmalar esnasında yanlarında bulunduracaktır. Bu kart, yarışma sahasına giriş, yemek ve promosyon alımı, düzenlenecek gezilerde ulaşım vb.  faaliyetlerde kullanılacaktır.