Ülkemizde 06/02/2023 tarihinde Kahramanmaraş merkezli depremler nedeniyle 15. Uluslararası MEB Robot Yarışması ileri bir tarihe ertelenmişti.  15. Uluslararası MEB Robot Yarışmasının Sayın Bakanımız Yusuf TEKİN’in 03.07.2023 tarihli ve 79092027 sayılı Makam Oluru ile 6-9 Eylül tarihleri arasında Bursa Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksi’inde yapılmasına karar verilmişti.
Eksik Evrak Tamamlama
Kayıt sürecinde 11 ilimizde yaşanan ancak tüm ülkemizi etkileyen deprem nedeniyle ertelenen yarışmamızda evrak eksikliği olan ekiplerin eksikliklerinin giderilmesi amacıyla 4 Ağustos 2023 tarihi 23:59‘a kadar aşağıdaki kurallar çerçevesinde değişiklik yapılmasına izin verilecektir
  • Evrak eksikliği olan tüm ekiplerin eksik evraklarını veya üretim raporlarını Kurum Kodu ile birlikte Kurum Adı, Kullanıcı Adı**, Evrak eklenecek Robot Adı, belge eklenecek Öğrenci Adı-Soyadı ile birlikte mail gönderdiklerinde evrakları sisteme işlenecektir.
** Kurum adına işlemleri yürüten kişinin kullanıcı adını bildiğimiz taktirde çok hızlı hareket edebilmekteyiz.
Ekip Üyesi Değişikliği
Kayıt sürecinde 11 ilimizde yaşanan ancak tüm ülkemizi etkileyen deprem nedeniyle ertelenen yarışmamızda ekip üyesi değişikliği ihtiyacı olan ekiplerin eksikliklerinin giderilmesi amacıyla 4 Ağustos 2023 tarihi 23:59‘a kadar aşağıdaki kurallar çerçevesinde yardımcı olunacaktır.
  • Tüm robotların aynı ekipleriyle yarışmaya katılması esastır.
  • Robotlarda ekleme çıkarma yapılmayacaktır.
  • Tüm işlemler robotyarismasi@meb.gov.tr adresinden yapılacaktır
  • Depremden dolayı yarışmanın ertelenmesi sebebiyle yarışmacı öğrenci ve öğretmen değişikliğine; mazereti belgelendirmek şartıyla aşağıdaki maddeler çerçevesinde robotyarismasi@meb.gov.tr adresine belgelerle birlikte mail atarak başvuru yapılabilecektir.
    • Sağlık sorunları nedeni,
    • Mezuniyet,
    • Kurum Değişikliği,
    • Vefat
  • Yapılacak Başvurular Katılımcı öğrenci yada öğretmenin tüm robotları için geçerli olacaktır.
  • Deprem nedeni ile sağlık sorunlarından dolayı yarışmaya katılamayan danışman ve öğrenciler ile vefat eden danışman ve öğrencilerimizin isimleri gruplarından silinmeyecek olup yerine katılan yarışmacı öğrenci ve danışmanlar 4. Grup üyesi olarak eklenecektir.
  • Gelen başvurular haftada bir toplanacak olan komisyon kararı ile kabul edilenler sisteme Bilişim Ekibi tarafından manuel işlenecektir.
Grup üyesi için yapılacak değişiklerde aşağıdaki bilgilerin gönderilmesi zorunludur.
  1. Kurum Kodu ve Adı:
  2. Kullanıcı Adı**:
  3. Robot Adı:
  4. Robot Kategorisi:
  5. Değişecek ekip üyesinin Adı Soyadı:
  6. Değişim yapılmasının nedeni:   
  7. Eklenecek Üyenin Adı Soyadı:
  8. Eklenecek Üyenin TC Kimlik No:
  9. Eklenecek Üyenin Doğum Tarihi:
  10. Eklenecek Üyenin Cinsiyeti:
  11. Eklenecek Üyenin Cep Telefon Numarası:
  12. Eklenecek Üyenin Mail Adresi:
  13. Eklenecek Üyenin Fotoğrafı
ile birlikte mail ekine bu değişikliğin kurum bilgisi dahilinde yapıldığını bildiren Dilekçe (okul idaresi imzalı), eğer değişiklik vefat, mezuniyet, tayin veya nakil dışında bir değişiklik talebi ise bu konuyu ispatlayan belge ve Eklenecek Grup Üyesinin Fotoğrafı robotyarismasi@meb.gov.tr adresine 4 Ağustos 2023 tarihi 23:59‘a kadar gönderilmelidir. Öğrenci değişikliği yapıldığında yeni eklenen öğrenci için veli izin belgesi gibi belgeler yarışma kura kaydında sizden istenecektir. Bu belgelerinizi unutmamanız çok önemlidir.
** Kurum adına işlemleri yürüten kişinin kullanıcı adını bildiğimiz taktirde çok hızlı hareket edebilmekteyiz.

Okulundan mezun olan fakat öğrencisini değiştirmek istemeyen kurumların dikkate alması gereken hususlar:
  • Yarışmamıza kurumsal olarak katılım sağlanmaktadır. Bu öğrenciler artık kurumunuz öğrencisi değildir. Yasal izinlerde sisteminizde kayıtlı olmayan öğrencilerin sorumluluğunu aldığınızı bilmenizi isteriz. Yarışma esnasında çıkabilecek adli, sağlık vb. her durumda tüm sorumluluk size ait olacaktır. Bu sorumluluğu kabul ettiğini bildiren okul müdürü imzalı yazı yarışmada sizden istenecektir.
  • Ortaokuldan mezun öğrenciniz herhangi bir liseye kayıtlı olduğu ve artık başka bir kurum öğrencisi olarak görüldüğü için o kurumdan izin alarak yarışmaya katılabileceğini bilmelisiniz. Bu feragatname belgesi yarışmada sizden istenecektir.
  • BİLSEM’lerden katılan ve liseye geçen öğrenciler için yeni kurumlarından feragatnamenin yeniden alınması gerekmektedir. BİLSEM’lerden katılan ve liseden mezun öğrenciler yerine yeni öğrenci atanması gerekmektedir.
Tarih: 1.08.2023
  Ziyaret: 1917    Ziyaretçi: 1211